Масова міграція водіїв - одна з причин подорожчання проїзду в столиці

Щоб запобігти масовій еміграції водіїв і компенсувати їх критичну нестачу, Київська міська державна адміністрація була змушена підвищити вартість проїзду в громадському транспорті
Розслідування: Масова міграція водіїв - одна з причин подорожчання проїзду в столиці
Про це йдеться у блозі-розслідуванні, опублікованому на порталі Censor.net.
Автор акцентує увагу на тому, що, згідно з опублікованими КМДА документами, водії звільняються з КП "Київпастранс" і виїжджають з країни через неконкурентні зарплати.
"У "Київпастрансі" констатують, що середньомісячна зарплатня працівників КП звичайного режиму (трамваї, тролейбуси, автобуси) у 2018 році зросте до 9 291 грн (до речі, це менше за офіційну середню зарплатню по Києву – 13 388, за даними Державної служби статистики за березень). Раніше директор Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Симонов повідомляв, що підприємство відчуває гострий дефіцит кадрів через низькі зарплати. Зокрема, за його словами, в метрополітені сьогодні 468 вакансій (5,9% від загального числа зайнятих), в "Київпастрансі" – 2434 вакансії (25,8%)", – сказано в матеріалі.
Видання приходить до висновку, що Києву без підвищення зарплат водіям загрожує транспортний колапс.
"У той же час заступник голови КМДА Дмитро Давтян в інтерв'ю "Сегодня" розповів про те, що київські водії, які отримали місцеву освіту і хороший трудовий досвід, не докладаючи особливих зусиль, виїжджають до Європи, зокрема до Польщі. Так як, за словами заступника голови КМДА, рівень оплати праці там істотно вищий. Вочевидь, підвищення зарплатні є необхідною умовою для того, щоб зупинити масову еміграцію водіїв. Бо інакше Київ неминуче опиниться в ситуації, коли нікому буде водити громадський транспорт, в результаті чого місто просто зупиниться", – стверджує автор.
За його словами, таким чином в 2018 році фонд оплати праці працівників звичайного режиму "Київпастрансу" зріс на 423,4 млн. грн. (або ж на 67,2%).
"Як пояснюють у КП, зростання розміру фонду обумовлений не тільки підвищенням зарплат, але й збільшенням обсягів виконуваних працівниками робіт. Це пов'язано із збільшенням кількості техніки на дорогах, яку треба буде комусь водити і лагодити", – йдеться в завершенні матеріалу.

Комментарии